KLIK KLIK

3.7.12

Kalau dah perempuan..

Assalamualaikum..

Hari ni aku cuma nak berkongsi sedikit apa yang aku suka.

Boots! Yup! aku memang suka kasut boots ni. Heel ye, aku suka. Nampak la keperempuaan sikit. Tapi kasut mmg aku suka yang atas daripada buku lali.... Bila pakai je, rasa ngam je dengan jiwa aku ni... Tapi bukan selalu la aku pakai, sebab nak kena jaga juga kesihatan tubuh badan terutama tulang temulang ni... ^___^



 Seriusly, aku memang suka dengan motor-motor gaya macam ni... sporty!  Tambah-tambah warna hitam merah macam ni, wow!! Cuma aku belum mampu lagi nak merealisasikan minat aku yang satu ni. So, pendam saja lah. Kalau ada rezeki satu hari nanti, apa salahnya untuk aku dapatkan satu kan... ^____^

Post a Comment

Klik Sekali