KLIK KLIK

2.2.17

Spontaneous Thursday #7

Bismillahirahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t......

Sebenarnya dah lama sangat tak buat Spontaneous Thursday ni... Last buat pun 2015. Kemudian, lama juga tak singgah blog sendiri. Asal nak taip je, hilang idea. So, kali ni spontan je lah.. Taip je apa yang rasa nak taip... Bagi hidup blog ni je.. Macam suram je haa.. 


Percaya tak...

Dengan mensyukuri apa yang kita ada itu, membuatkan kita lebih bahagia... lebih berlapang dada. Kadang-kadang mungkin kita tak nampak apa yang ada dekat dengan kita.

Kita masih bernafas, masih ada anggota tubuh yang sempurna,ada daya ingatan yang boleh menggamit segala memori suka duka. kita ada suami/isteri, ada anak-anak, anak mak ayah, ada kerjaya, ada kereta, ada rumah....makan cukup.... Allahurobbi, kalau nak senaraikan ni memang laa banyak, tak terhitung...

Lihat juga lah, sekeliling kita ada orang yang jauh tidak bernasib baik seperti kita... 
Semua rezeki itu dari Allah...
Ada hikmah disetiap apa yang telah Allah anugerahkan untuk kita.

Bersyukurlah untuk mengecapi bahagia... 





Post a Comment

Klik Sekali