KLIK KLIK

28.12.15

Bicara seorang isteri...

.................

             ............................
  
                                    ................................................


...Aku ni dah 3 tahun berkahwin.... tapi masih terasa baru. Banyak lagi perkara-perkara yang aku masih rasa awkward dengan suami aku.. Tapi 3 perkara yang aku selalu ingatkan diri aku sejak pertama kali menjadi isteri .....


Syaitan sentiasa cari peluang nak hancurkan rumahtangga aku... itu sebab ada gaduh-gaduh, salah faham... tapi kalau sama-sama ikutkan syaitan tu, memang dah lama musnah... tapi kalau kita sama-sama berjaya atasi, padan muka syaitan tu!!! Jadi, aku kena tabah! kena kuat!






Nak jadi isteri solehah bukan senang, Allah akan bagi ujian jugak... jadi sekali lagi kena cekal dan tabah menghadapi.







Banyak pahala jadi suami isteri ni.. sentuh cuit pun dah dapat pahala. Senyum kenyit-kenyit mata pun dah dapat pahala, apatah lagi benda-benda lain kan... Aku ni dah laa banyak dosa, harapkan perkahwinan ni juga laa buat topup pahala....







Sekarang berkongsi rasa... 




" Lagu favourite ni, sumber inspirasi aku"

Post a Comment

Klik Sekali