KLIK KLIK

3.5.13

Menangis Di Bilik Mandi


Assalamualaikum...

Tajuk entry ni, bunyi macam sedih je kan.... hehheee....
Sebenarnya aku bukan lepas menangis atau tengah menangis atau rasa nak menangis.
Bukan, bukan, bukan!

Aku cuma terkenangan tangis.
Sejak kecil hingga membesar, siapa tak pernah menangis?
Kan?
Lelaki mahupun perempuan.
Semua yang normal pasti akan menangis...

Sekarang,
Dah dewasa....
Menangis tu, normal untuk seorang manusia.
Menangis tu meluah segala rasa.

Bagi aku,
Tempat yang paling best nak menangis selain atas katil dalam bilik
Adalah....
Bilik Mandi!!!

***Mungkin korang boleh cuba! Sangat puas! Tak de orang nampak!

Menangis di bilik mandi membuatkan sekarang kesakitan dalaman sembuh serta merta!

Lepas menangis,
Emosi kita pun kembali stabil,
Fikiran kita kembali normal....
Yang penting,
Kita menjadi lebih kuat!
Yea, lebih kuat untuk meneruskan hidup.
Lebih kuat untuk menghadapi rintangan hidup.

Google



Post a Comment

Klik Sekali