KLIK KLIK

3.1.12

Hadiah & Perempuan

Assalamualaikum...

Bloggers AND Readers sekalian... Macam mana semangat hari ke-3 di tahun baru ni...
Moga semuanya sihat dan ceria..

Interframe sikit kat sini.

Perempuan & Hadiah.
Cik Semut rasa perempuan dan hadiah memang tak dapat dipisahkan.
Saling mencintai.. chewah!
Dengan kata mudah. Perempuan memang suka dapat hadiah...
Betul tak? Tak kisah dari siapa pun....
Mak ayah? Kekasih hati? Kawan-kawan?
Betul tak?
Tunggu je birthday, anniversary, hari kenduri kahwin....
Perempuan memang teruja nak buka hadiah kan...


Tapi Lelaki??
Cool je... mungkin dalam hati excited tapi ego, so cover lah sikit kan...
Atau lelaki lebih suka memberi hadiah, dan melihat penerima hadiah tersenyum sampai ke telinga?
Mungkin itulah hadiah paling bermakna untuk lelaki?
Cik Semut teka saja...
Tak dapat nak tafsir hati lelaki ni....
..minta lelaki lah yang jawab persoalan ini ye,


Sebenarnya Cik Semut nak minta pandangan...
Apa hadiah yang korang cadangkan untuk adik Cik Semut?
Seorang perempuan remaja berusia 14 tahun?
Fening sudah kefala Cik Semut pikiaq ni...
Tulun! Tulun!

Terima kasih.... =)
Post a Comment

Klik Sekali