KLIK KLIK

4.9.11

Pendaftaran Pelajar Baru...



Assalamualaikum bloggers and readers..... hehehhe macam la Cik Semut ni ramai readers, tapi saja-saja nak taip macam tu... Hari ni 4 September Cik Semut masih kerja... Pelajar baru daftar di Universiti Malaysia Pahang, tempat Cik Semut kerja... jeng jeng jeng.... Hari ni kerja dari pagi sampai malam. Seronok juga tengok pelajar-pelajar baru. Datang dengan muka yang membawa 1000 harapan gituu... bagus lah adik-adik. Harap kamu semua berjaya dan seronok di sini.... (Macam lah depa baca apa yang Cik Semut taip ni)... hehehe. Siang tadi Cik Semut jaga bahagian penginapan Siswi..

Ada yang bercakap laju duk depan Cik Semut..
Ada yang terketar-ketar duk depan Cik Semut...
Ada yang kalut-kalut duk depan Cik Semut...
Ada yang blur-blur duk depan Cik Semut...
Ada yang sengeh je macam Cik Semut..

Apapun kedatangan dorang kat kampus ni sangatlah dialu-alukan. Terima kasih kerana memilih Universiti Malaysia Pahang... (Kira promote la ni). Cik Semut tetap memberi senyuman manis lagi ikhlas lahir dari hati nurani Cik Semut ni untuk menghilangkan rasa gemuruh depa semua...Sementara menunggu students daftar sempat Cik Semut snap picture dengan Hanset Cap Ayam Cik Semut...

 Ada 20 kaunter penginapan bertugas sejak dari pagi


Barisan pendaftaran pelajar


 Ada orang interframe la pulak..  hehehe


 Sempat berbincang mengenai pendaftaran penginapan hari ini, setakat ni semua puas hati.


Gambar ni besar sikit sebab ada Cik Semut. Cuba korang cari yang mana satu..ngeeh ngeeh ngeeh...

Post a Comment

Klik Sekali