KLIK KLIK

21.7.11

BEN ASHAARI CARI BLOGGER BARU JER


Assalamualaikum....

Cik Semut ni masih bertaktih-taktih nak berblog. Nak wat segmen ni pun terkial-kial... ni pun main tibai je, betol ke tak tak tau lah...

Blog Cik Semut ni menjurus kepada blog peribadi sebenarnya... Cik Semut suka berkongsi pengalaman, pengetahuan dengan kawan-kawan di alam maya ini. Cik Semut ni sebenar-benarnya memang tak pandai. Tapi memberanikan diri jugak la nak mencuba. Orang kata kalau ada ilmu tak baik simpan sorang-sorang. Jadi, tak salah kan nak berkongsi. Sharing is Caring kan... 

Harapan Cik Semut :

1) Dapat belajar banyak lagi daripada sifu Ben Ashaari ni (walaupun kadang-kadang Cik Semut sangat berasa kerdil untuk tegur Sifu Ben ~ sekadar membaca entri-entri sifu je laaaa)

2) Dapat ramai kenalan di dunia blogging ni...

3) Dapat berkongsi idea, cerita dan pengalaman dalam apa saja ....

Itu saja yang mampu ditaip dengan jari yang terketar-ketar nak join...

Cik Semut : "Perasaan yang sangat merendah diri yang menebal "

Post a Comment

Klik Sekali