KLIK KLIK

4.4.11

Hebat sangat ke kaki kanan korang?

Jom Cube Sesame!

Mulanya aku fikir otak kite ni boleh handle semua benda. Kita yang mengawalnya, tapi bila aku cuba sesuatu ini, aku rasa waaa.... Memang gile!. Korang pun kene cube ni!. 
Rupenya ada sesuatu yang otak kite ni tak leh handle.


Cume amik 2saat je, dan korang akan tersenyum panjang cam aku...
Keliru kejap kepala otak aku ni... dan aku masih terus dan terus kan kot-kot la kaki aku mmg terer, tapi ...
Ish, korang try r sendiri !



  • Masa korang duduk mengadap komputer or lappy kesayangan korang tu, cube letakkan kaki  kanan korang atas skit daripada lantai, pastu korang wat putaran ikot arah jam.  





  • Sambil buat putaran tu, cube korang lukiskan nombor 6 di udara dengan tangan kanan korang.








Eh, kaki korang tu dah tukar arah la...
Korang perasan tak??

Kan aku dah bagitau...
Korang buat la mcam mana pun, msti kaki korang tetap mcm tu...
Cube lah lagi... kalau ade yg berjaya, bagi aku formula korang ye...
Tahniah! 

Sharing is Caring! 
Post a Comment

Klik Sekali